woensdag 1 december 2010

sneeeeeeeeeeeeeeuuwwwwwwwwwwwwww

Het sneeuwt !!!

en ik zal het geweten hebben.
Dindagsmorgen toen ik opstond keek ik naar buiten en ja hoor sneeuw!
Vlug alle voorzorgsmaatregelen nemen en spullen verzamelen:
  • bergschoenen (om toch een beetje grip te hebben)

  • ski-handschoenen (om goeie sneeuballen te kunnen maken)
  • muts (om er voor te zorgen dat mijn oren er niet afvallen van de kou)
  • sneeuwman sjaal (om geen sneeuwin de kleren te krijgen)
  • dvd 'de sneeuwman' (om na het sneeuwplezier samen te ontdooien)

Helaas heb ik bitter weinig foto's. Een doorlopende sneeuwballen aanval op mezelf zorgde ervoor dat het niet veilig was om mijn fototoestel uit mijn zak te halen.

Ook op donderdad was er heel wat sneeuwpret. Zij het wel enkel met een echte harde kern.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten