vrijdag 6 november 2009

heksen week 2

In onze tweede themaweek hebben we helaas niet zoveel heksendingen kunnen doen.





Op dinsdag was onze juf immers op bijscholing en werden alle kleuters opgevangen door juf Murielle. Dank u wel hiervoor.





Op woensdag was het bibdag.

Voor het eerst dit jaar zijn we met onze klas naar de bibliotheek geweest. Daar mogen we zoveel als we willen in boekjes kijken. Vooral de reuze boeken en de boeken die we niet terug mee mogen nemen zijn steeds zeer in trek. We moeten er wel op letten dat we stil zijn in de bib. Ook moeten we leren om ons gekozen boek terug op de juiste plaats te zetten in de kasten. Dat laatste is nog 10x moeilijker dan stil zijn. Op het laatste mogen we dan ons favoriete boek meenemen naar school.





Op vrijdag vierden we halloween.



Iedereen mocht verkleed naar school komen. Vampieren, heksen, spiderman, spoken iedereen was van de partij. Zelf had ik mijn mooie gestreepte kousen aan en met mijn zwarte rok en toverhoed was ik een echte Lotje heks. Hannah had dat direct door, ze heeft die dag geen enkele keer juf gezegd maar steeds heks Lotje.



jaja, jullie zien het goed. Een foto waar Juf Nicole op staat.
Samen met Gerda deelt ze de lekkere pompoensoep uit aan de kinderen.
Kirenia en Jason hebben een nieuw record gevestigd.
Elke 4 tassen







klop, klop, klop is er iemand thuis?



Eric wilde zich helaas niet verkleden. Een hoedje opzetten lukte nog net.
Een ganse dag heeft hij zijn hoed aangehouden. Ik denk zelfs dat hij er mee in zijn bed is gekropen.




RARARA wie zou dit spook kunnen zijn????








??????????????




spook Hannah natuurlijk!