vrijdag 5 september 2014

de eerste schoolweek

Ziezo de eerste schoolweek is voorbij.
En ja ik weet het ik ben dit schooljaar laat met mijn foto's.
Er zijn dan ook enkele grote veranderingen.
Dit jaar zitten alle kleuters en peuters samen in mijn klas.
Elke ochtend komt er wel iemand ons een beetje helpen en vanaf volgende week verwelkomen wij ook op dinsdag en vrijdag een stagiair kinderverzorgster van de tandem.
Volk genoeg dus, en werken zullen we doen.
Maar nog niet deze week.
De afgelopen week deden we het rustig aan. Eens het puzzelniveau testen, taalvaardigheid, behulpzaamheid, interesses,...

Maar allereerst wil ik jullie graag mijn leerlingen voorstellen.
eentje ontbrak er nog, maar die loopt volgende week in.

Farraz

Levi

Quantana

Alicia

Kinay

Sara

Amein

Ali

Benjamin

Jason

Sam


Shirley
Milan
Jarno
Qaeed (uit te spreken als Kai)

Voor zij die denken 't zijn precies kinderen uit de Far West, weggelopen van de MOST WANTED posters bekijk volgende twee foto's maar eens.









 Ik denk dat ik deze twee maar een beetje extra in de gaten ga houden.
En natuurlijk kan ook de juf niet ontbreken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten