zaterdag 22 september 2012

op de foto

Maandag was het schoolfotograaf en speciaal daarom had ook de juf een nieuwe coupe.
Allé eigenlijk was het gewoon omdat de kapper de eerste week van september met vakantie was. Na méér dan een jaar sparen had ik eindelijke een paardestaart van 20cm lang. 
De staart werd netjes afgeknipt en in een enveloppe gestopt voor 'geef om haar'. Er zal een pruik van worden gemaakt ten voordele van kankerpatiënten.

Waarom zet ik dit nieuws nu op de blog????
Wel ik heb namelijk enkele volgers die mij niet elke dag zien.
O.A. enkele oud collega's, die nu waarschijnlijk naar beneden willen scrollen voor de foto van mijn champignon kopje.


volgt ge......




..................



nog even


.......................





nog heel even........





geduld!
Moet er nog een fotoke van trekken



:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten