maandag 2 mei 2011

naar het zwembad (lets go swimming)

Maandag 2 mei.
De meesten moesten geloof ik vandaag nog bekomen van de avondmarkt van gisteren.
Bitter weinig volk op school vandaag.
In mijn klas viel het nog mee, maar wat was me dat.
Wij gingen deze morgen zwemmen en bijna niemand had zwemspullen mee.
Zijn er hier mama's die niet goed op de kalender hebben gekeken?
maandag 30 mei hebben jullie nog eens een kans.

In het zwembad aangekomen stond er nog een groepje kleuters te wachten voor de zwemles.
Oeps heeft ook de juf verkeerd in haar agenda gekeken???
Gelukkig alles was oké. De andere juf of het zwembad was een beetje mis.
Kan gebeuren. Gelukkig vonden het mijn drie stoere binken (Mathias- Sil en Guillaume) het niet erg om met de andere kinderen en onze normale 'badman' te werken.

Zelf ging ik met onze minder stoere maar even dappere kinderen watergewenning volgen bij een andere 'badman'.
De les begon en ik melde nog even dat Nusaiba hem niet kon verstaan. Hij moest gebaren gebruiken bij haar of al lachende Russisch spreken.
Ik had het nog niet goed en wel gezegd of hij begon toch wel in het Russisch zeker.
Kom dat tegen, wat een geluk.

Het was me wel de zwemles. Nog nooit zoveel keer naar het toilet moeten lopen met de kindjes.
Voor onze drie stoere binken kon de pret niet op vandaag. Ze mochten op de glijbaan.
Ik heb het hier dus niet over het kleine rode glijbaantje maar de grote gele.
Helemaal alleen.
Oei!
Terwijl de juf haar hart en de camera vasthoudt geven de stoere binken geen krimp.
Dit smaakt naar meer staat op hun gezichten te lezen.







Niet vergeten maandag 30 mei = zwemmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten